buy viagra reducere

Ceai verde pentru a preveni maladia Parkinson

Postat pe 28. Decembrie 2007, prin în Sănătate

Autorii investigat efectele de polifenoli ceai verde, un grup de substanţe chimice natural gasit in plante, care au proprietati antioxidante, într-un model animal de boala Parkinson.

Boala Parkinson este o boala progresiva, degenerativa a sistemului nervos central, care rezultă din pierderea de celule producatoare de dopamina ale creierului, şi nu există în prezent nici un leac. Potrivit dr. Baolu Zhao, autorul principal corespunzătoare şi pe acest articol, tratamentele actuale pentru Parkinson sunt asociate cu efecte secundare grave şi importante. Lor de cercetare anterioare au indicat ca ceaiul verde are efecte neuroprotectoare, lider Guo si colegii sai pentru a examina efectele sale în special în maladia Parkinson. Autorii au descoperit ca polifenolii din ceai verde proteja neuronii dopaminergici, care creşte odată cu cantitatea consumata. Ei au, de asemenea, arată că acest efect protector este mediat prin inhibarea calea Ros-NO, o cale care poate contribui la moartea celulelor în maladia Parkinson.

Având în vedere popularitatea de băuturi de ceai verde la nivel mondial, există un interes enorm publice în efectele asupra sanatatii ale consumului. John H. Krystal, MD, Editor al biologice Psihiatrie si afiliate, cu atat Yale School Universitatea de Medicina si VA Connecticut Sistemul de ingrijire medicala, ne aminteşte că "multe de sănătate legate de cereri au fost făcute pentru o mare varietate de substanţe care apar natural şi multe de aceste afirmaţii, ca şi în cazul de sunătoare şi de Ginko biloba, nu au avut loc în studii clinice riguroase. Astfel, este extrem de important de a identifica mecanismele presupuse neuroprotector pe modele animale, ca Guo si colegii sai au inceput sa faca pentru boala Parkinson. "

Speranta Dr. Zhao este că în cele din urmă "polifenoli de ceai verde poate fi dezvoltat într-un medicament sigur şi uşor administrabil pentru boala Parkinson." Dr. Krystal este de acord, că "în cazul în care consumul de ceai verde poate fi dovedit a avea acţiuni semnificative neuroprotector la pacienţi, acest lucru ar să fie un avans extrem de important. "

Articolul este de la http://www.sciencedaily.com/releases/2007/12/071213101406.htm

Nu legate de posturi.

Lasă un răspuns

CommentLuv insigna